Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

Καλησπέρα αγαπημένο Ημερολόγιο!

Σήμερα είναι η έβδομη ημέρα από τότε που άρχισα να σου γράφω.
Μια εβδομάδα ολοκληρώνεται σήμερα και συνεχίζω να είμαι πιστή στην καλής ποιότητας διατροφή!

Τα σημερινά μου...

πρωί -> ~250 γρ γιαούρτι στραγγιστό 2%, 1 κ.σ. μέλι, 1 χούφτα δημητριακά (με πολλές φυτικές ίνες).


μεσημέρι -> 3 κομμάτια κοτόπουλο (συνολικά 1,5 μπούτι), 3-4 πιπεριές ψητές (σε κομμάτια), 1 σκελίδα σκόρδο ψητή, 1 χωριάτικη σαλάτα με: 1 ντομάτα, 1 αγγούρι, 1 μικρή πιπεριά.


 (Πόσο μ' αρέσει όταν βρίσκω μαγειρεμένο φαγητό από την προηγούμενη μέρα και το μόνο που έχω να κάνω είναι να το ζεστάνω πριν το φάω!)

βράδυ -> 1 μεγάλο μήλο.


Ήταν τόσο χορταστικό το μεσημεριανό που δεν είχα όρεξη να φάω κάτι το απόγευμα.

Είμαι πολύ χαρούμενη για την ολοκλήρωση αυτής της πρώτης εβδομάδας! :D
Αύριο θα ζυγιστώ και θα αποκαλύψω πόσο βάρος έχω χάσει!

Καληνύχτα!

:-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου