Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2017

Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2017

Καλησπέρα!

Δεν θ' αρχίσω ξανά τις καθημερινές καταγραφές του τί τρώω, γιατί είναι μια διαδικασία ψυχαναγκαστική, χρονοβόρα και δεν μου προσφέρει τίποτα. Όμως, μιας και είχα σήμερα λίγο παραπάνω χρόνο, είπα να πάρω τις γνωστές μου φωτογραφίες...

Σήμερα λοιπόν έφαγα...

πρωί -> 1 μπωλ σταφύλι.


μεσημέρι -> 1 γεμάτο πιάτο φακές κοκκινιστές, 1 ντομάτα, αρκετό λάδι.


απόγευμα -> 1 μεγάλο καλαμπόκι.


νωρίς το βράδυ -> 1 κουταλιά (από αυτό το βάζο) μαρμελάδα σύκο (με στέβια).


αργά το βράδυ -> 1 μεγάλο μπωλ καρπούζι (το τρώω τώρα, καθώς γράφω αυτήν την ανάρτηση! :-P )



Μόλις λίγες μέρες έχω ξεκινήσει και πάλι την ποιοτική μου διατροφή και πραγματικά νιώθω πολύ καλύτερα! Η διάθεσή μου και η ενέργεια μου είναι στα ύψη τώρα που δεν έχω τη ζάχαρη και το άμυλο να μου τις ρίχνουν!

Να είμαστε όλοι καλά!

:-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου